Hvilke briller skal jeg velge?

Posted on July 12, 2009 by

9



Jeg er lei av brillene mine. Æsj. BORING! Og nå siden de har 99% på innfatninger på Brilleland så slo jeg til, dvs jeg lånte med meg tre par briller hjem for nøye vurdering. Det bemerkes at intensjonen var å finne noen litt store briller – derfor er alle tre parene egentlig såkalte “herrebriller”. Jeg har jo allerede sånne andre briller.

Kan dere hjelpe meg å velge?

For anledningen har jeg bevisst valgt å ikke sminke meg. Dette er elegant akkompagnert med ikke å ha vasket håret siden…la-meg-nå-se…fredag. Den totale (smatt smatt) kreasjonen er toppet med rive-ned-taket-i-gangen klærne som jeg gjorde nettopp (thrill!!). Derfor må dere bare IMAGINE hvordan det ville vært med fint hår og sminke, ok?

Kandidat #1: Peak “Vail”

Peak_Vail

Kandidat #2: Moods of Norway “Erdal”

Moods_erdal

Kandidat #3: Moods of Norway “Stryn”

Moods_Stryn

Så kom igjen med terningkastene! Comments please, eller bruk pollen under (ny!):

Pollen er nå stengt – se resultatet her.

Posted in: Tilfeldig moro